روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

خواب

کلا به هیچ خوابی اعتقاد ندارم. اینکه خواب واقعی باشه برام خیلی دور از ذهنه. ولی یه اتفاق جالبی داره برام میفته.

دیشب هجدهمین شب متوالی بود که خواب اموات رو  میدیدم. توی این هجده شب، حتی یه شب رو هم بهم تخفیف ندادن. از بابام گرفته، تا داییم، تا داداشم تا بچه خواهرم که از همه بیشتر خوابش رو میبینم. دیشب خواب دیدم داره از پیشم میره. گریه کردم. گفتم حالا که به سنی رسیدی که میتونم بهت تکیه کنم، میتونم باهات درد دل کنم و میتونی داداشم باشی، داری میری؟ فقط لبخند زد. یه لبخند تلخ...




نظرات 2 + ارسال نظر
عطر گندم دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:02 http://atregandom.blogsky.com

اما من به خواب اعتقاد دارم نه هر خوابی ها!!!درست خواب درمان نیست اما فکر کنم مسکن خوبی باشه.کاش منم مثل تو زیاد خوابشو می دیدم.دلم براش تنگ.....

آنیتا یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:03

کاشکی منم خوابشونو میدیدم خیلی سلام برسون...

البته الآن دیگه خیلی وقته ندیدم خوابشو...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد