روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

گریه

ماهها بود تو گلوم احساس فشردگی میکردم. چند بار دکتر رفتم. آزمایش دادم. آمپول پنیسیلین زدم. ولی خوب نشدم. تمام راه تنفسم بند اومده بود. به زحمت نفس میکشیدم. ولی....

امروز به یه نتیجه ای رسیدم.  اون چیزی که راه گلوم رو بسته ، نه چرک، نه غده، نه هیچ چیز دیدنیه دیگه ایه. اون یه درده که داره خفه ام میکنه. یه بغض. یه آه...

امان از اون دردایی که نه بتونی فریاد بزنیشون، نه بتونی نگهشون داری...




امروز گریه کردم، یه کم بهتر شدم. ولی از عصبانیت زیاد، یه مشت زدم به زمین، فک کنم انگشتم ترک برداشته. ولی هر چی باشه، درد این یکی رو میتونم تحمل کنم...

نظرات 6 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:37 http://karevan20.blogsky.com/

با سلام شما برنده مشهد مقدس به سایت کاروان هئیت آوارگان یوسف زهرا مراجعه فرماییدعزیزانی که توسط وبلاگ برنده شدن درصورت تمایل میتوانند مشخصات خود یا یک پیام به سامانه30006385 ارسال فرماییندجهت ثبت نام یا تحویل جایزه لطفا به دوستان رفیقان نیز اطلاع دهید
در صورت امکان لطفا لینک کنید وخبر بدین لینکتون کنم

مهسا پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 15:55 http://deleasemooni.blogsky.com


خوشحال میشم به منم سر بزنی ونظراتم بگی

لیلا جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:09

توچته؟چرااینقدرغمگینی؟؟دردت به جونم به کسایی رحم کن که دوستت دارن تصمیم بگیرتاخوب شی دست خودته عزیزم

عطر گندم یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:13 http://atregandom.blogsky.com

واقعا بعضی وقتا گریه تنها راه چاره ست.اما به تظر من امان از روزی که دردت حتی با گریه هم اروم نشه .اون وقت فقط باید سکوت کردو هیچ چیز مثل سکوت ادم رو داغون نمی کنه.برایت فردای بهتر ارزو دارم

مرسی عزیزم. منم امیدوارم هر چه زودتر دانشگاهت رو تموم کنی و فردای روشنت رو بسازی. البته تکی نمیشه ها!!!

دونده دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:10

سلام

گریه ی تلخ و کوبیدن مشت به زمین از عصبانیت ...من رو یاد خودم انداخت! با این تفاوت که به دیوار کوبیدم و جاش هنوزم روی دیوار هست.

گریه خوبه ولی به قول دوستمون وقتی که چاره باشه. گاهی دردها اونقدر عمیق اند که اشک کم میاری. بعدش فقط ساکت می شینی و مثل برج زهر مار به خودت می پیچی ..........

آنیتا دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:42

بمیرم الهی...

خدا نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد