روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

آلزایمر

اینایی که آلزایمر میگیرن، همه چی یادشون میره ینی؟ ینی همه غم و غصه هاشون یادشون میره؟ سرخوش و شنگول میشن اونوخ؟ لازم نیس اصلا به چیزای مهم زندگیشون فک کنن؟ مخشون به آرامش میرسه؟




خوبه ها!!! منم میخوام برای یه مدت کوتاه، آلزایمر بگیرم. مثل قاصدکای شهرمون.  بعدش کسایی که دوسم دارن برن دنبال کارای دوا دکترم. بعدش من خوب بشم. برگردم به آغوش خونواده. میخوام تجربه کنم آلزایمر چجوریه. میخوام برای یه مدت کوتاه، همه چی یادم بره. همممممممممه چی...

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 http://hr-mylife.blogsky.com/

سلام
اگه اینطوریه منم الزایمر میخوام
لطفا
اپم ها
سر بزن

حسین شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 http://hr-mylife.blogsky.com/

سلام
اپم
سر بزن

انیتا چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:31

من هم آلزایمرو بودم اما یه مدتی هست کندر میخورم خیلی چیزا بهتر یادم میمونه...امتحان کن گیاهیه برا من که جواب داد

البته بضی وختا بهرته خیلی چیزا یادت نیاد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد