روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

دوچرخه

هنوزم تو سن رشدم. ولی از پهنا. هر سال دارم چاقتر میشم. یه بدی رقت انگیزی هم که دارم اینه که هر وقت ناراحت ترم و غم و غصه هام زیاد تره، چاقتر میشم. واسه همینم تو این چند ساله، هی چاقتر و چاقتر شدم. توی این چند ماه اخیر هم رکورد زدم. ولی دیگه دارم فک میکنم الآن که اینم، 20 سال بعد چی میخوام بشم آخه. دوچرخه سواری رو شروع کردم. هفته ای یکی دو بار با دوچرخه میرم سر کار. شبا هم اگه حس و حالی باشه میرم دوچرخه سواری. به هر حال زندگی باید به حال عادی برگرده. تا بوده همین بوده. غم و غصه و نا سازگاری دنیا. دلیل نمیشه که من هی چاق و چاقتر بشم که هی!!

 



نظرات 2 + ارسال نظر
طلا شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 http://par-parwaz.blogfa.com

چه جالب هنوز تو سن رشدم ......... موفق باشی وب خوبی داری و مطالب جالبی گذاشتی

سروش تنهایی چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 http://soroshetanhaee.blogsky.com

تپل چرا پس نمی ای ورزش
یادت رفت حرفای گذشتهات رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد