روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

پوست کلفتی

انسان، از اونی که فکر میکنه تطبیق پذیرتره. از اونی که فکر میکنه پوست کلفت تره. ممکنه قبل از اینکه توی یه شرایط خیلی خیلی بد قرار بگیری، فکر کنی که به هیچ وجه نمیتونی اون شرایط رو تحمل کنی و اگه اون شرایط بهت تحمیل بشه، حتما زیر فشارش، کم میاری. ولی وقتی بالاجبار توی اون شرایط قرار میگیری، میبینی که داری تحملش میکنی، بدون اینکه تغییر زیادی توی رویه زندگیت ایجاد بشه. بدون اینکه زندگیت به هم بریزه.

انسانا، از اونی که فکر میکنن پوست کلفت ترن...

نظرات 3 + ارسال نظر
admin پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 http://plusmobail.vcp.com

سلام سایت خوبی دارید لطفا سایت مارو با اسم ((همه چی برای موبایل)) لینک کنید بهد در سایت یه به ما اطلاع بدبد تا لینک شمار و هم بزارم www. plusmobile.vcp.ir پرانتز ها را هم بزارید

Frind پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 23:40

درسته شایددوماه پیش تصوراین روزهاروهم نمیتونستی بکنی!نمیدونم زندگی طولانی چه حسنی داره!!

مجاهد جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 23:22

بسم الله الرحمن الرحیم
در کل کاملا باهات موافقم ولی من یه بار واقعا له شدم نه به همون بدی که فکرشو می کردم
نه به همون سختی
بلکه بدتر و سخت از اون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد