روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

یارگیری

یه دختری بخاطر اینکه تو پارتی دستگیر نشه خودشو از طبقه چندم یه ساختمون پرت میکنه و کشته میشه... . فکر کن به خاطر شرکتش تو این پارتی، مستحق مردن بدونیش!!!

چرا ناخودآگاه دوست داریم بقیه مردم هم مثل ما رفتار کنند؟ بنظرم هر چقدر انسان بیشتر احساس ضعف کنه بیشتر این احساسو داره. تا حدی که حتی تحمل نداره یه نفر یه جای دیگه، تو یه زمان دیگه یه جور دیگه فکر کنه. من اسم اینو میذارم یارگیری. آرامش بعضی ها در اینه که فکر کنن آدمای بیشتری شبیه اونا تو این کره خاکی وجود دارند، یا به عبارتی تیم اونا قویتره.

نظرات 3 + ارسال نظر
رامین پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:45 http://safarkarde.blogsky.com/

زندگیتون رو دوست دارین..این خیلی ارزش داره..
سلام

حسین پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 15:40 http://gheychee.blogsky.com

حتی بعضی مواقع طاقت شنیدن حرفای موافق خودمونم نداریم
من که بعضی وقتا اینجووری میشم
جون تو

مجاهد جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 23:28

بسم الله الرحمن الرحیم
باهات موافق نیستم به هیچ وجه
چون من خیلی آرومم در حالی که آدمایی که مثل من فکر و زندگی کنن خیلی هم نیستن. هر وقت کسی رو میبینم که اصلا شبیه من نیست جا می خورم دلم میگیره اما بعد از نیم ساعت بهترین حس دنیا میاد سراغم. حس اینکه چقدر خوبه منو بین اینهمه آدم که اینجوری نیستن انتخاب کردن برای اینجوری بودن. من واقعا خوشبختم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد