روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

انتقادپذیری

معمولا به رفتار دیگران دقت میکنم. خیلی از نواقص خودمو تو رفتارهای دیگران دیدم و تونستم برطرف کنم. با خودم میگم آیا ممکنه رفتاری داشته باشم که در عین اشتباه بودن، به نظر خودم خیلی درست و بجا باشه؟ این سوال رو زیاد از خودم میپرسم و دوست داشتم بعضی آدمهای دیگه هم این سوال رو از خودشون می پرسیدن. 


ما آدما خیلی از کارای بدی که انجام میدیم از روی ناآگاهیه. از روی کم دانشی نسبی از موقعیت زمانی و مکانیمونه. بهمین خاطر باید همیشه تو نظراتمون، تعادل رو رعایت کنیم و به نظر دیگران هم احترام بذاریم، چه بسا بعدن، حتی اگه اعتراف نکنیم، برسیم یه این نتیجه که حق با اون دیگرانی بوده که خیلی سفت و سخت ازشون انتقاد میکردیم یا از انتقادشون ناراحت میشدیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
سین شین چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:57




ما آدما خیلی از کارای بدی که انجام میدیم از روی ناآگاهیه

بهمن داد چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:38

دقت در دیدن نواقص خودمون خیلی سخته. ولی دیدن نواقص دیگرون خیلی هم لذت بخشه...


مجاهد جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:28

بسم الله الرحمن الرحیم
دیر اومدم ولی اومدم. وب قشنگی شده موفق باشی.
درباره مطلبی که گذاشتی خوب گذر از دیگران حتی اگر هدف اصلی نگاه به اونها نباشه کار هرکسی نیست اگر تو تونستی آفرین به همتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد