روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

بی عنوان

با خیلی کمبودها و نواقص کنار میای. به خیلی بداخلاقی ها عادت میکنی. یاد میگیری چشم پوشی کنی. یاد میگیری خودتو اذیت نکنی. یاد میگیری نبینی تا بتونی از بقیه لحظاتت لذت ببری. ولی یه وقتهایی میاد که از این همه دروغ حالت گرفته میشه. از این همه ناآگاهی. از این همه سوء استفاده... . 

 

تفاوت بین آدما گاهی زمین تا آسمونه. کسایی کنارت هستن که فکرت باهاشون یه اقیانوس فاصله داره.

 

نمیدونم در مورد چی حرف بزنم. کدوم یکی از حرفامو باید یگم. هزارتا حرف بی عنوان آنلاین تو ذهنمه... . 

 

حیف. آدمیزاد چقدر طول کشید که حرف زدنو یاد بگیره و بعدها فهمید که بعضی وقتا حرف نزنه بهتره.

نظرات 5 + ارسال نظر
رامین جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 21:36 http://ghahve-nab.blogsky.com

به قول شاملو:
...
گاه به سخن گفتن از زخم ها نیازی نیست
سکوت ملال ها سخن تواند گفت..

مطالبی که عنوان کردی خیلی به من نزدیک بود.

رامین جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 21:37

تصحیح میکنم شعر شاملو رو:
سکوت ملال ها از راز ما سخن تواند گفت..

LB8 شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 23:58

عزیز یادبگیرلازم نیست برای لذت بیشترچیزی روکه اذیتت میکنه نادیده بگیری بلکه فریادش کن

ثمین دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 00:32

به نظرمن حرف زدن نعمت بزرگیه حتی اگه کسی حرفتو نفهمه بایدحرف زد

lida سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 00:11

نوشته زیبایی بود ولی من فکر میکنم برنده واقعی کس هست که به این باور رسیده باشه و معتقد باشه که هر توانایی که داره ابزاری خواهد بود برای رسیدن به هدفی بزرگ. بنابراین حرف نزدن اشتباهی بس یزرگ و نابخشودنی خواهد بود حداقل یه جور بی تفاوتی و بی احترامی به خودمون . تا نظر شما چی باشه ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد