روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

عزت نفس

عزت نفس، مهمترین هدیه خدا به انسانه. هدیه گرانبهایی که آدم هر جور شده باید ازش مراقبت کنه. هیچ چیزی هیچ چیزی و هیچ چیزی توی دنیا نباید عزت نفس آدم رو زیر سوال ببره. آدم همیشه باید احساس بزرگی کنه و هر چیزی که این احساس رو به خطر بندازه، باید ازش دوری کرد. گاهی اوقات، اطرافیان نزدیکمون، شاید نزدیکترین اطرافیانمون، مثل مادر، برادر، و یا حتی همسر، باعث بشن این حس زیبای آدم جریحه دار بشه. به نظر من، تنها جایی که آدم نباید حتی یه قدم از موضع خودش عقب نشینی کنه، همین دفاع از عزت نفس و حس بزرگیه. توی این زمینه، با هیچ کس نباید شوخی داشت. حتی از نزدیکترین افراد هم نباید پذیرفت که این حس رو نا دیده بگیرن. مطمئن باش اگه توی این قضیه، یه قدم کوتاه بیای، راه رو برای نادیده گرفتن های بعدی دیگرون باز میکنی و باید براش، تاوان سختی بدی. به دیگرون بفهمون که هیچ چیزی توی دنیای تو، مهمتر از خودت نیست. محکم باش و از عزت نفس خودت؛ به هر قیمتی که شده دفاع کن...

نظرات 3 + ارسال نظر
تیرداد دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:32

خب حالا...

فاطیما دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 http://fatimapic64.blogsky.com/

سلام

حرفتونو تو وبلاگم کاملاً قبول دارم
همیشه نیاز نیست که ما خودمون همه چیز رو تجربه کنیم
گاهی لازمه از اتفاقاتی که برای دیگران میفته پند بگیریم و در زندگیمون بکار ببریم

ممنون از حضورتون

در مورد این پست هم باید بگم تا هرکسی خودشو قبول نداشته باشه دیگران هم نمیتونن قبولش داشته باشن!

یاعلی

مجاهد شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 16:49

بسم الله الرحمن الرحیم
شدیدا این مورد رو قبول دارم گرچه طبق معمول روش و ادبیات خودم رو دربارش دارم که با تو کمی متفاوته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد