روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

خواب

خوابم میاد. دوس دارم بگیرم بخوابم. دوس دارم یه بار هم که شده هف، هش روز پشت سر هم بخوابم. نه اصلا ده، بیست روز. بعد بلند شم ببینم اصلا خوابم نمیاد دیگه . بعضی وقتا هم دوس دارم دو سه ماهی بخوابم. اون موقعایی که بیداری زیاد بهم فشار میاره.

به نظر من بزرگترین نعمتی که خدا به بشر داده،بعد از لذت خوردن و یه لذت دیگه، لذت درک خوابه.....خیلی دوسش دارم. خیلی....

نظرات 3 + ارسال نظر
سفیر جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:22

قبول کن که کارمند باید حالا ساعت ده نه، ولی یازده خواب باشه، مشکلت حل میشه.

فاطیما جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:00 http://fatimapic64.blogsky.com/

خواب بزرگترین نعمت خداست برای بدست آوردن دوباره انرژی بدن...
برای ازیاد بردن بعضی از ناراحتی ها
برای بیاد آوردن بعضی چیزها
برای تمدد اعصاب، کاهش خستگی، افزایش هوشیاری، داشتن خلق و خو و عملکرد بهتر

پس بخوابید

LB8 جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:53

عزیز بعدهاخیلی وقت برای خوابیدن داری حالا کمتر بخواب واز دنیا وزندگی واحساس زنده بودن لذت ببر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد