روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

اسطوره

حجازی دروازه بان فوق العاده ای بود. دروازبان با اخلاق. با وجدان و مردمی. اما واقعا یه اسطوره بود؟ اصلا اسطوره یعنی چی؟ اسطوره یعنی کسی که نقطه ضعفی نداره؟ آخه حجازی که خیلی نقطه ضعف داشت. یه مربی متوسط رو به پایین هم که بود. پس چرا هی میگن اسطوره، اسطوره؟ اصلا چرا ما دنبال اسطوره سازی هستیم؟ بابا جون، یه آدم خوب عادی مگه چه بدی ای داره؟ مگه حتما باید یکی که محبوبه، اسطوره هم باید باشه؟ چرا یاد نگرفتیم به هر کسی، به اندازه خودش ارزش و احترام بدیم. به خدا این بی احترامی نیست جماعت!!! این که به حجازی نگین اسطوره بی احترامی نیست. از ارزشهاش هم کم نمیکنه. شعورتون رو میرسونه. اینکه چقدر سطح شعور و فرهنگتون بالا رفته که دیگه نیازی به اسطوره و اسطوره سازی ندارین رو میرسونه. ملت دست بردارید از این حرفای صد من یه غاز. حجازی بزرگ بود. ولی اندازه خودش. اندازه ای که بود. هر کسی به اندازه ای که هست، بزرگه. نه بیشتر.

هیچ کس، هیچ کس، هیچ کس توی این دنیا اسطوره نیست...

نظرات 1 + ارسال نظر
مجاهد شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:01

بسم الله الرحمن الرحیم
با همه جاش موافقم به جز یه جاش! اگه توی دنیا هیچ اسطوره ای نیست پس خود این اسطوره از کجا اومده؟ مردم این کلمه رو از کجا آوردن؟
اصراری ندارم بگم که اسطوره هست اما طبق تعریفی که دادی آدمی که نقطه ضعف نداشته باشه و خیلی خیلی خیلی هم خوب باشه هستا!!
مثلا همه فکر میکردن خانم فاطمه زهرا(س) تنها نقطه ضعفه امام علیه(ع) ازش گرفتن اما بازم پای حرف و قولش واستاد!!! بحث مذهبی شد اما اگه از من بپرسن بزرگترین امتحان امام چی بود نه میگم صقیفه نه 25سال سکوت نه نامردی مردم توی جنگ نه سلام ندادن توی کوچه و . . . فقط و فقط یک لحظه بود امتحان علی(ع) اون لحظه ای که فاطمه(س) گفت: علی جان بشین، من درو باز می کنم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد