روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

استانبول...

شده ام مثل استانبول. نمیدانم آسیایی ام یا اروپایی. نیمم این سو و نیمه ی دیگرم آن سوهاست...فقط چند پل، دو نیمه ام را به هم جوش میدهد. نمیدانم کدام را آباد کنم. امان از این نیمه های دور از هم...



نظرات 7 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:45

جمله ادیبانه قشنگی بود اما اگه واقعیت داشته باشه ناراحت کننده ست البته برای استانبول که یه جاذبه به حساب میاد اما در مورد آدمها سخته وقتی این شکلی باشی تکلیفت با خودت معلوم نیست احساس شادی نمیکنی.
اگه از این دوگانگی احساس ناراحتی میکنی، امید وارم پل مناسب رو پیدا کنی

ممنونم از اینکه سر میزنی و نظر میدی...

خورشید چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:52

تو با این و هیکلت بیشتر شبیه اروپایی ها هستی

با این هیکل ؟ منظورت شیکممه؟

چکاوک چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 13:26 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

ترکیه رو اینجور دیدم بیشتر! که هم ادعای روشنفکری دارن وتمایل به غرب وهم ادعای اسلام دارن ومذهب...
هیچ کدومو یه جا و کامل ندارن و نمیشه واقعا روشون حساب باز کرد
واقعا استانبولی؟؟
نمیدونم منظور توام اینیه که من درک کردم یانه

آره...یه چیزایی توی همین مایه ها....
ممنونم...

good girl دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 20:32 http://aseman-man.blogsky.com


کدام طرف را بگیرم؟
نمیدانم!!!!

سروش تنهایی سه‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 22:48 http://soroshezendegi.blogsky.com/

منئ دچار بی نهایت از این تضادها هستم پل هم پیدا نکردم ولی تا دلت بخواد شکاف هست

[ بدون نام ] دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:11

امااااان

هنگامه چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 22:24

فقط پازلی ک خریدی خرابه

این پازل درست شدنی نیست

درست بی اندیش

پازل؟ کدوم پازل؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد