روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

نفس

تو که باشی، بس است....مگر من، جز نفس چه میخواهم؟


دلم واسه تو تنگ میشه همش...با اینکه یه دنیا ازت دلخورم.....دلت واسه من تنگ میشه یه روز....به جون دوتامون قسم میخورم.


سبز میپوشی تمام لوت جنگل میشود.....عاقبت جغرافیا را هم تو عاشق میکنی!



من خسته ام از حرفهای فیلسوفانه.....لطفن صدایم کن فقط "دیوانه! دیوانه!"


درشهر من این نیست راه و رسم دلداری....باید بفهمم تا چدی دوستم داری.....هر کس نگاهت کرد چشمش را در آوردم....شد قصه آغا محمد خان قاجاری.....آسوده باش از این قفس بیرون نخواهم رفت....حتی اگر در را به رویم باز بگذاری...


مثل بیماری که بالاجبار خوابش میبرد....مرد اگر عاشق شود دشوار خوابش میبرد..."دوستت دارم" که آمد بر زبان خوابم گرفت...متهم اغلب پس از اقرار خوابش میبرد...


همین که میزنی اش مثل بید میلرزم....کلید کنتور برق است یا که لبخند است؟....هزار خسرو و بیژن فدای چشمانت....بکش! حلال! مگر خونبهای ما چند است؟...


دستهای تو، حق من است....بیا و حقم را کف دستم بگذار....


بازی بشکن و بالا بنداز را خوب بلدی....دل من و شانه هایت را....


چشمم سر کوچه بی ثمر میگردد.....بیچاره دلم که در به در میگردد....کُشتی تو مرا و منتظر میمانم....قاتل به محل قتل بر میگردد...


کنار قلب تو مثل یه مَردم، رو به خوشبختی...تو احساسی بهم میدیشبیه غیرت تختی....


من تو را دیدم و آرام به خاک افتادم....من از آن روز که در بند توام آزادم...


عشق یک شیشه انگور کنار افتاده است....که اگر کهنه شود مست ترت خواهد کرد....جرم من خواستن دختر ارباب ده است....مادر! این جرم شبی بی پسرت خواهد کرد...


تو همانی که دلم لک زده لبخندش را.....او که هرگز نتوان یافت همانندش را....قلب من موقع اهدا به تو ایراد نداشت...مشکل از توست اگر پس زده پیوندش را...


لحظه تشییع من از دور بویت میرسید....تا دو ساعت بعد مرگم همچنان جان داشتم....


یک به یک با مژه هایت دل من مشفول است....میله های قفسم را نشمارم، چه کنم؟...


دل بار گران است، ببَر! مال تو باشد!...


بسته راه نفسم، بغض دلم شعله ور است....چون یتیمی که به او فحش پدر داده کسی....





نظرات 5 + ارسال نظر
سراب بیابان چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 15:17 http://sarab_biaban.blogsky.om

خیلی زیبا بود.

مرسی عزیزم...

طوفانی چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 19:57

سلام
قشنگ بود

چکاوک پنج‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 18:56 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

امیدوارم هیچ وقت دلخوریاتون طولانی نشه!
نگاهاتون بی رمق و سرد نشه
وامیدوارم توی رابطه به راحتی از از دلخوری و ناراحتی طرفت نگذری...
آرزوی خوشبختی برات سرباز

ممنونم دوست خوبم...

ماه جمعه 21 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:42 http://bavarnadaram9.blogfa.com/

ناراحت نشید اما من آخر متوجه نشدم همه ی این مطلب یکیه یا هر بند جدا از بند بعدیش هست.... هر جور که هست سطر به سطرش یک دنیا زیباست.......
""دلم واسه تو تنگ میشه همش...با اینکه یه دنیا ازت دلخورم.....""

نه خب...قاعدتا یکی نیست. شاید ایراد از من بوده که جدا نکردمشون....

خورشید شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:24

نمیدونم واسه کی بود این مطالب اما واسه هر کی که بود خوش به حالش :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد