روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

عقیده...

هیچ عقیده ای توی دنیا، ارزش اینو نداره به خاطرش کشته بشی...

هیچ عقیده ای در دنیا، ارزش اینو نداره به خاطرش کسی رو بکشی....

هیچ عقیده ای در دنیا، ارزش اینو نداره دل عزیزانتو به خاطرش به درد بیاری....

هیچ عقیده ای در دنیا، ارزش اینو نداره از عزیزانت به خاطرش، برنجی....

هیچ عقیده ای در دنیا، ارزش اینو نداره اخلاقیات و انسانیت خودت رو به خاطرش زیر سوال ببری....

هیچ عقیده ای در دنیا، ارزش اینو نداره به خاطرش با عزیزترین کسای زندگیت بحث و جدل کنی...

هیچ نهادی خونخوار تر از دین و مذهب در طول تاریخ نبوده....

انسانها کی میخوان این حقیقت های ساده رو بفهمن؟


پ.ن: دست کم 118 نفر در حملات داعش به آمفی تئاتری در فرانسه، کشته شدن.....


نظرات 2 + ارسال نظر
طوفانی شنبه 23 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 13:00

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فکر میکنم کمال بی انصافیست که سبعیت و وحشی گری برخی انسان نماها رو به پای دین و مذهب گذاشت! این جملتون بشدت ناراحتم کرد
"هیچ نهادی خونخوار تر از دین و مذهب در طول تاریخ نبوده...."

اتهام بسیاررر بزرگیست

!!!!!!!!!
---------------------
و خداوند لعنت کنه وهابیت و داعش کثیف رو

شاید یما رو ناراحت کرده باشه. ولی حقیقت اینه که خیلی ها به اسم دین و مذهب کشته شدن توی جامعه ها و در طول تاریخ....
من با دین و ممذهب کاری ندارم. حرف من کشتن آدمها و به حصر کشیدنشون به خاطر دین و مذهبه....

روزمرگی یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:22 http://ruzmarregi.blog.ir/

"هیچ نهادی خونخوار تر از دین و مذهب در طول تاریخ نبوده"

"هیچ نهادی خونخوار تر از نهاد دینی و مذهبی در طول تاریخ نبوده"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد