روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

رفتارهای کوچک، اما مهم...

این موضوع رو بارها و بارها به انواع مختلف توی وبلاگم نوشتم. ولی چون به نظرم خیلی مهمه، باز میخوام بنویسم.

فکر میکنم ما آدمها باید بیشتر حواسمون به کارها و حرفامون باشه. شاید یه حرفی به نظرمون خیلی کوچیک و بی اهمیت باشه، ولی تاثیر بزرگی توی زندگی یه نفری داشته باشه. شاید حتی ما به اون حرف فکر هم نکرده باشیم، ولی یه نفری ممکنه ساعتها و شاید سالها روی یه حرف ما فکر کنه.

همچنین درباره رفتارهامون، سکوت هامون، جواب ندادن هامون، لبخندهامون، نگاه هامون، رو برگردوندن هامون، اخم هامون.، دست گرفتن هامون، دست پس زدن هامون... همه و همه ممکنه اثرات بزرگی توی زندگی یکی از اطرافیانمون داشته باشه و تا مدتها حالشو بد یا خوب کنه. شاید به نظر ما خیلی خیلی بی اهمیت و کوچیک به نظر برسه، ولی توی زندگی اون، تاثیر داره...اصلا بعضی وقتها، اطرافیان ما منتظر یه نشونه ان از خدا، و اون نشونه براشون، میتونه یه رفتار یا حرف کوچیک من و تو باشه... بعضی وقتا منتظر و آماده اند برای یه تلنگر، تا غصه های درونشون رو گریه کنن و یه بی توجهی و رفتار کوچیک ما، کاملا از بالای دیوار پرتشون میکنه پایین....

حواسمون بیبشتر به این چیزها باشه... 


نظرات 6 + ارسال نظر
گندم چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 21:59

خودت حواست هست؟
سخته....

خودم؟
نمیدونم.....سعی میکنم حواسم باشه....

طوفانی چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 22:47

درسته

خورشید پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:23

اتفاقا امروز یه مطلبی می خوندم در همین مورد که سعی کنیم لحن حرفامونو عوض کنیم، کار سختی نیست یکم تلاش کنیم میشه ملکه ذهنمون

کار سختی نیست. ولی به دقت همیشگی نیاز داره....

سراب بیابان شنبه 2 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:22

کاملا موافقم خیلی درست میگی

ممنون....

tahereh شنبه 2 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 19:39

سلام
میگم من وبلاگمو خیلی وقت پیش حذف کردم
تا این مدت که بلاگفا مشکل پیدا کرده بود الان دوباره برگشته ! ولی رمزش نمیشه .خواستمم رمزش پیدا کنم پیغام برام میاد وبلاگ قبلا حذف شده نمیتونین کمکم کنین

سلام...
نمیدونم والله....فکر نکنم بشه کاری کرد اگه رمزشو یادتون رفته باشه.
بازیابی رمز ناره که ایمیل کنه براتون؟

چکاوک یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:04 http://YAZDAN-PAKI1.BLOGSKY.COM

دقیقا
گاهی وقتا باید به خودمون بیایم اگه کمی ترقی کردیم و یه ادمایی چشمشون به ماست باید بیشتر مراقب این رفتارامون باشیم خیلی بیشتر

درسته همین طوره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد