روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

هزار و یک روز ...

مرد با خودش فکر میکرد: "آیا لیاقت من این زندگیه؟ این زندگی روزمره  و خسته کننده؟" 

صبح بیدار میشد، می آمد سر کاری که دوستش نداشت، تا عصر سر کار. عصرمیرفت خانه  فیلمی میدید، تلویزیونی تماشا میکرد. شب میخوابید و دوباره فردا صبح، روز از نو روزی از نو...

با خود فکر میکرد چقدر زندگی اش این روزها خالیست. این همه انرژی و توان در وجودش بود، ولی حس و حال انجام هیچ کاری را نداشت. همیشه از همه اوضاع شکایت میکرد، ولی هیچ وقت یک اقدام درست و حسابی برای تغییر وضعیتش نکرده بود. هنوز هم کارهایی از چند روز پیش، چند هفته و ماه پیش، حتی از چندین سال پیش در لیست کارهای نیمه تمامش باقی مانده بود. 

دلخوشی کم کم داشت از زندگیش رخت بر میبست. انگار اصلا واژه ای به نام دلخوشی در زندگیش وجود نداشت.

مرد، مدتها پیش مرده بود. فقط داشت نعشش را در زندگی خود، به سختی به جلو حرکت میداد...


نظرات 6 + ارسال نظر
دوست سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 14:01

واقعا فکر میکرد؟ فکر خوبه بالاخره قلابت یه جا گیر میکنه

شاید فکر میکرد که داره فکر میکنه...

محمد شنبه 18 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 18:11

با سلام
از مطالب وبلاگ شما بیش از حد لذت بردم
واقعا عالی بود

سراب بیابان چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 17:28

مرد مدتها پیش مرده بودفقط.............الان اکثر مردم همین طوری دارن زندگی می کنن

متاسفانه بله، همینطوره....

طوفانی پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 18:36

این روزمرگی و نداشتن دلخوشی آدمو میکُشه...پیر می کنه....

دقیقا همینطوره....

چکاوک سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:38 http://YAZDAN-PAKI1.BLOGSKY.COM

منم کارمو دوست ندارم
ولی هر شب مدام به خودم میگم من عاشق کارمم من واقعن کارمو دوست دارم
باور کن سرباز حالم بهتره توی اون روز

آره به هر حال قدرت تلقین که وجود داره....
ولی خب، بعضی وقتا نباید تلقین کرد که مجبور باشیم تغییر کنیم...

چکاوک چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 17:45 http://YAZDAN-PAKI1.BLOGSKY.COM

تلقین تنها راه چاره است برای تحمل تنها راه چاره من
شاید با این کار بتونم استرسو اضطراب کاری که دوسش ندارمو کمتر کنم حداقل به خاطر خودم و ارامشم
برای مدتی که مجبورم

پس امیدوارم موفق باشی در این راه دوست خوبم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد