روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

سبکبار...

چند وقت پیش وقتی داشتم شامپو میزدم به این فکر کردم که اگه شامپویی که میزنم به سرم خیلی کم باشه آیا باز هم کف میکنه؟ واسه همین یه خورده شامپو مالیدم به سرم و دیدم کف کرد و خوب تمیز کرد. بعدش به این فکر کردم که چرا تا به حال انقدر شامپو میزدم به سرم. بعدش به این فکر کردم که توی زندگیهامون چقدر از همین چیزها وجود داره که ما خیلی بیش از اندازه داریم مصرفشون میکنیم و روشون تمرکز میکنیم؛ و چقدر چیز وجود داره که اصلن بود و نبودشون فرقی نداره؛ و چقدر چیز توی زندگیهامون وجود داره که اصلن نبودشون خیلی بهتر از بودنشونه. از غذاهایی که میخوریم، تا فیلمایی که نگاه میکنیم، تا حرفهایی که میزنیم، تا کار و حرفه ای که انجام میدیم، تا لباسهایی که میخریم، تا موسیقیهایی که گوش میدیم، تا فکرهایی که میکنیم، تا آدمهایی که باهاشون ارتباط داریم و ....

شاید ما عادت کردیم زندگیهامونو فقط پر کنیم. شاید باید یاد بگیریم زندگیهامون خیلی سنگین و فربه شده. انقدر زندگیهامون پر شده که دیگه از چیزهای کوچیک لذت نمیبریم. شاید باید یاد بگیریم یه کم زندگیهامونو سبک تر کنیم. به قول مولانا، باید یاد بگیریم برای شنا کردن، باید لباسامونو در بیاریم و سبک بشیم. باید خودمونو از شر این همه متعلقات زاید و اضافی زندگیمون رها کنیم.... 

باید یه کم خودمون و زندگیمونو سبکبار کنیم...





نظرات 10 + ارسال نظر
سراب بیابان چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 17:50

ای گفتی خدا وکیلی چقدر خوب میشه اگه آدم بتونه
خیلی عالی میشه

یه ضرورته نه یه ترجیح...

گندم چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 18:21

رمز که نمیدی مسلما!

مخاطب خاص داره آخه...
البته میدم اگه بپرسی...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 20:08

عالی بود سرباز
بعد مدت ها با یه حس ناخوش به سرم زد به وبلاگم سری بزنم
و همچنین به پستهای دوستان
و این نوشته عااالی بود
حالمو جا اورد
مرسی

ممنونم...البته اسمتونو ننوشتین...

هنگامه جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:30

مث همیشه زیبا

جیغغغغغغغغغغغغغغ

ددددددددددددددددددددس

هووووووووووووووووووورااا

ممنونم لطف داری...
کم پیدایی...

مهندس هویج هستم شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 20:55 http://havijoo.blogsky.com/

سلام خوبین.
امروز بعد از مدت ها دلم هوای وبلاگم رو کرد اومدم سر بزنم ببینم چه خبره. گفتم بیام یه سر به پیجتون بزنم.

سلام. چقدر خوشحالم کردین. امیدوارم حالت خوب باشه و از اون دوران سخت، به سلامت عبور کرده باشی.
باز سر بزن...
شما آپ نمیکنی اصلن؟

توسکا دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 00:23

چه جالب!اینطورهم میشه به زندگی نگاه کرد!خوشمان آمد

ممنونم....

خورشید دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:53

Jaleb bud, rast migi manam bayad deqat konam shayad j dad y chizai
Inke migi tu zendgi bayad sabok shim, harfe jalebie shayd tu amal sakht bashe ama khastan tavanestane mitunim

سبکباری، سبکبالی است....

چکاوک شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 14:12 http://YAZDAN-PAKI1.BLOGSKY.COM

زیبا

مرسی...

مهندس هویج هستم شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 21:14 http://havijoo.blogsky.com/

ممنونم. نه خیلی وقته دیگه دست و دلم به نوشتن نمیره. مدت زیادیه عکس میگیرم و نوشته هام تو قالب عکس شده

ای بابا....
حیف قلم به اون قشنگی نیست که نمینویسی دیگه؟
عکساتو کجا میشه دید حالا؟

مهندس هویج هستم جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:40 http://havijoo.blogsky.com/

سلام دوباره اومدم. این روزا آلزایمر دارم انگار یا یه وقتایی یه چیزی یادم میاد که خیلی دیره اما خب باز خوبه یادم میاد.
ممنون دوست قدیمی خوب.
قلم شما که زیباتره و شما لطف دارین به من.
دلم که تنگ میشه برا نوشتن اما خب اینم مدل منه دیگه. یهویی یه چیزایی رو کنار میذارم.
عکس هام رو اخل اینستا گرام میذارم.

خب ما که اینستاگرام شما رو نداریم که!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد