روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

آدمها و من...

آدما نسبت به قبل، خیلی دو رو شدن. جلوت یه جور حرف میزنن و رفتار میکنن. پشت سرت یه جور دیگه.

گاهی وقتا دلت، یه دنیا از عزیزترین کسای زندگیت میگیره. پیش خودت فکر میکنی که واقعن حق من، این حرفا و این رفتاراست؟ اون موقع است که گیج میشی و رابطه منطقی بین عملها و عکس العملها برات نا مشخص میشن. هر چی فکر میکنی، نمیفهمی منطق طرفت چی بوده وقتی داشته این حرفا و رفتارا رو میزده و انجام میداده؟ اون موقع است که دلت تنگ میشه برای آدمایی که میان جلوی روت، بهت فحش میدن و ازت ایراد میگیرن. چون مطمئنی درونشون همینیه که دارن نشون میدن. نباید برای فهمیدنشون معما حل کنی...اگه بدن، ولی صاف و ساده ان. یک رو ان. 

شاید من هم پیچیده شدم در قبال دیگرون. شاید دیگرون هم برای فهمیدن من، باید معما حل کنن. شاید من هم نسبت به قبل خودم، پیچیده تر، دو رو تر و مرموز تر شدم...



نظرات 6 + ارسال نظر
خورشید سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:39

یاد دکتر شریعتی افتادم که می گفت: دنیا پر است از مردمتنی که تو را می بوسند در ذهنشان طناب دارت را میبافند

بله...متاسفانه

دوست سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:24

میگن یک پیرمردی 3 تاپسر داشته .. یک پسرش هر چی میگفته راست میگفته .. یکی دیگش هر چی میگفته دروغ میگفته .. سومیش هم بعضیها رو راست میگفته بعضیها رو دروغ .. از پیرمرده میپرسند از کدوم یکی اینها خیلی بدت میاد .. جواب میده از اون سومی .. همه تعجب میکنند که ای بابا . اون سومی که بالاخره توی حرفهاش راست وجود داره ... جواب میده اقا جان .. اون اولی که خدا خیرش بده ... دومی هم که تکلیفش پیش ما لااقل روشنه .. سر حرفهاش ون میدونیم همش دروغه با خودمون کلنجار نمیریم .. ولی این سومی خدا لعنتش کنه که بخاطر اینکه لای دروغهای ممکنه حرف راستی هم خوابیده باشه همش باید حرفهاشو برانداز کنیم و درگیرمون کنه ...

کلا خوبه آدمها مقید به یه چیزی باشن لااقل میتونی این چیزا رو تشخیص بدی

حکایت زیبایی بود...
واقعن همینطوره...

طوفانی سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:09

از اینطور آدمها بشدت بیزارم... بیزارم....

سراب بیابان جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 20:02

تمام نوشته هات از کلمه ی اول تا کلمه ی آخر درسته
درست ـ درست

ممنونم...

[ بدون نام ] جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 20:08

و چقدر این عکسه زیباست
به دل می شینه

باز ممنونم...

هنگامه جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:30

چقدر دلم برای وبت تنگیدده شده بود ولابوخودا

باز هم لطف داری...
آدرس وبلاگتو میدی بهم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد