روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

دوستت دارم...

والله بانو جان! به قرآن! دوستت دارم 

یا نه! به جان هر دوتامان دوستت دارم

 

هر طور باشی... خوب یا بد... هر کسی باشی 

گیرم به فرض، اصلاً که شیطان ! دوستت دارم

 

آری! علی رغم تمام تلخ‌کامی‌ها 

شیرین‌ترین هستی؛ کماکان دوستت دارم

 

شاید قبولش سخت باشد اندکی امّا 

آه! از صمیم قلبم، از جان... دوستت دارم

 

حتی به عشقم  ذرّه‌ای ایمان نداری تو

من با همین سستی ایمان، دوستت دارم

 

هر لحظه بیش از پیش می‌خواهم تو را... اما

از قبل.. بعداً ...بیشِ از الان ، دوستت دارم...

نظرات 4 + ارسال نظر
خورشید چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:39

قسمت شیطانش خیلی باحال بود

مرسی...

سراب بیابان پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:36

خوشبحالش
ما هر چقدر هم سعی کنیم خوب باشیم بازم اخیم

ایشالله خوشی و شادی همنشین دائمی زندگیت باشه

چکاوک جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 22:31 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

زیبا

ممنونم دوست خوبم.

تارا دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 19:09

خخخخ بامزه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد