روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

سیب زمینی...

دلم میخواد یه بار هم که شده، دست کنم توی ماهیتابه و سیب زمینی بخورم و کسی بهم نگه نخور، کمه!

خب بیشتر درست میکنیم خب...

ای بابا!!!



نظرات 9 + ارسال نظر
سراب بیابان چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 00:09

عزیز دلم بیا خودم انقدر برات درست کنم که دیکه ازش زده بشی و دلت نخواد یخوری

من رژیمم....

تارا چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 18:39

خخخخخخخخخ.مشکل اونایی که میگن کمه واقعا کم بودن نیست.اونایی که میگن کمه از ناخونک زدن خوششون نمیاد!

ولی من از ناخونک زدن خیلی خوشم میاد....
در ضمن، خیلی وقته نبودی...حالت خوبه؟

خورشید چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 19:17

یکی ندونه فکر میکنه ما دیشب سیب زمینی داشتیم و من هم ندادم تو بخوری

نه بابا.....ما که خدا رو شکر رژیمیم کلن....سرخ کردنی تعطیل!

توسکا جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 05:42

بمیرم برات قول میدم اومدی خونمون انقدرسیب زمینی واست درست کنم که حالت ازخوردنش بهم بخوره....اکه بیای....نمیای که....دعوتی هستی .اینم دعوتش:الان دعوتت کردم به
صرف سیب زمینی درهر تاریخی که خودتان فرصت دارید

ممنونم. از شما به ما زیاد رسیده آبجی....
ما رژیم هستیم!!!

چکاوک شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:05 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

لابد با قاشق کتک میخوری؟:)))
وقتی خانوم خونه داره آشپزی میکنه اصن ینی چی که میری ناخنک میزنی هااا!!

اوه اوه......یه کی هم از ما طرفداری کنه خب...

مینا چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:55

دلم سوخت از یه طرف هم خنده ام گرفت چقدر این موضوع مهم بود برات که مثل یه دغدغه فکری ازش حرف زدی
من همیشه دردونه بودم اجازه داشتم هرقدر دلم میخواد سیب زمینی بخورم الان هم پسرم هر چقدر دلش بخواد و هر موقع بخواد براش درست میکنم حتی ساعت های پایانی شب
با این توصیف ها و با این گفته های شما پس من و پسرم خیلی خوشبختیم!!!! :-);-)


حیف که رژیم دارم. وگرنه همین امشب میرفتم کلی سیب زمینی میخوردم...

چکاوک پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 18:14 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

اصولا من عادت دارم از خانوم خونه طرفداری کنم
البته خانوم خونه که خودش طرفت هست دیگه

good girl یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:03 http://aseman-man.blogsky.com

حرف خواهر من!!!
والا!

زری پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 14:03 http://asemam-abri.blogsky.com/

داداش منم عین شماست و این همیشه منم که میگم نکن کمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد