روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

تولد

روز تولد، برام روز افسردگی بوده همیشه. شاید به خاطر اینکه همیشه با اضافه شدن سنم، چیزهایی که دوستشون داشتمو از دست دادم. از دست دادن، حس خیلی بدیه...خیلی بد...

نظرات 8 + ارسال نظر
خورشید دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:40

Ama y chizai ham b dast miari, har chizi bahai dare

درسته....

شیدا دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 13:37 http://sheyda56nc.blogsky.com

تولدت مبارررک سرباز

مرسی...لطف داری.

سراب بیابان دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 17:19

چرا باید با اضافه شدن سن چیزایی رو که دوست داری رو از دست بدی؟تازه بعضی از حسا رو با اضافه شذن سن و تجربه باید بذست آورده باشی و شیرین تر باشه گلم

نمیدونم...حسم اینه...

توسکا دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:42

تولدسی سالگیم یادته؟روکیک شمع30گذاشتین؟ازاون موقع تاحالامنم روزای تولدم همین حسو دارم

سن که زیاد میشه....همین مشکلات هم پیش میاد...منم همینطور شدم.

مینا سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:55

من هم همینطور بودم امان از این بهمنی های غیر قابل پیش‌بینی!!! اما از وقتی که مادر شدم دیگه روز تولدم روز بدی نیست حس پوچی ندارم دیگه بالا رفتن سن و از دست دادن یه چیز هایی مهم نیست الان دیگه حس خوبی دارم چون من یه چیز خاص تو زندگیم دارم این حرفم رو وقتی پدر شدی به یاد میاری و متوجه میشی

البته الان هم که زن دارم این حسو کمتر از سابق دارم. امیدوارم در آینده دیگه نداشته باشم این حسو...

چکاوک سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:58 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

مبارکه

مرسی.

سروش تنهایی سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:28

نگفتی چرا عصبانی شدی؟

از یه دوست نما...

طوفانی دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 19:45

حسی خیلی بد...:(


خدا ارامش رو به دلت بباره

آره حس خوبی نیست....
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد