روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

عصبانی

دوس دارم خرخره یکی رو همینجوری بجوئم. گردن یکی رو بشکونم؛ انقدر که از دستش عصبانی ام...

نظرات 7 + ارسال نظر
توسکا چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 15:02

کی اینطوری عصبانیت کرده عزیزم توکه انقدرخشن نبودی!

یکی از دوستام...

توسکا چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 15:15

سراب بیابان پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:12

چی شده عزیز دلم ؟
تا حالا انقدر عصبانی دیده بودمت

نه بابا چیزی نشده. از دست رفیقم عصبی شدم یه لحظه.

سراب بیابان پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:14

کمکی از دست من بر میاد؟
بگو تا جونم رو برات بدم گلم

مرسی. لطف داری....

سراب بیابان یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:25

تولدت مبارک عزیزم

بوس گل هدیه قلب

مرسی عزیزم....لطف کردی....

چکاوک سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:04 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

حتمن صمیمی ام بودی باهاش که انقدر درصد عصبانیتت بالا رفته

نه. زیاد صمیمی هم نیستم. ولی کاری که کرد، روی تصمیم دوست صمیمیم تاثیر گذاشت.

سروش تنهایی سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:23

صبر کن کمی ،عقلانیت جاشو به احساسات میده بعد در موردش قضاوت کن

احساسات جاشو به عقلانیت میده....و درستش هم همینه همیشه...عقلانیت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد