روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

هیتلر


نظرات 7 + ارسال نظر
خورشید سه‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1393 ساعت 16:56

As same as youuuu!!!!!!!

من؟!!

چکاوک چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:30 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

شنیدم قبل از این که بیاد تو عرصه نظامی تو کار هنرو اینا بوده بعد دیده حس درونیش ارضا نشده رفته تو کار نسل کشیو اینا

من نشنیده بودم....جالبه...

توسکا جمعه 19 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:15

آدمایی که به خودشون اعتقادندارن هم خطرناکن.....فقط مدل خطرآفرینیشون متفاوته

و فک میکنم کمتره این خطر آفرینی....

گل بارون دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 20:05

سلام بازم اومدم
من فکر میکنم که خطر ناکتر از هیتلر اعتقاد آدماست وای به روزی که به چیزی معتقد بشن بخاطر اعتقادشون حاضرن سر ببرن کاریم به درستی و غلطی اعتقادشون ندارن.

بله همینطوره....
خوش اومدین...

هنگامه دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 22:48

منم خطرناکم پس

هم میشه خطرناک بود هم راسخ. ولی بیشتر آدما خطرناک میشن...

سروش تنمهایی چهارشنبه 24 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:29

تقریبا همه همینطورن

بله. اکثرن همینطورن...

تارا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 23:40

اگه اعتقاد داشتن به خودت تهش خطرناک بودن باشه من از این خطرناک شدن استقبال میکنم. ولی خوب اعتقاد چندانی به خودم ندارم.بی اعتقاد نیستم به خودم اما معتقد به خودم هم نیستم.

خب بستگی داره به چیز خودت اعتقاد داشته باشی....
امیدوارم قوی بشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد