روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

ترس...

وقتی با دقت و درست و حسابی به رفتارای زندگیم نگاه میکنم، میبینم ریشه خیلی از رفتارها، حرف ها و حتی طرز فکرام، ترسه و نه اشتیاق و انگیزه. ترس از بی پولی، ترس از تنها شدن، ترس از طرد شدن، ترس از مسخره شدن، ترس از دست دادن رفقا و اطرافیان، ترس انجام دادن کارهای جدید، ترس ابراز وجود، ترس از قوی بودن، ترس از تمام شدن منابع، ترس از شکستن حصارها و قفسها، ترس از رها شدن، ترس از واقعیت، ترس از زندگی کردن اونجور که خودم میخوام...

تا وقتی که نتونم دلیل انجام کارهام رو از ترس به اشتیاق تبدیل کنم، نمیتونم اونجور که باید و شاید، شاد باشم...



نظرات 5 + ارسال نظر
سروش تنهایی یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 20:27

درسته همه مون همینطوریم


متاسفانه

سروان تمام سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:15 http://policejavan.mihanblog.com/

جمله آخرتون خیلی جالب بود

ممنونم از حضورت و نظرت...

چکاوک چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 21:43

اوهوم

شیدا شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:12

ترس اونقدر تنوع داره که همه ادمها حداقل یه نوعش رو در وجودشون دارن

موافقم...

وکالت یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 18:52 http://www.gorohevokalayeiran.ir

خیلی جالب بود حرف دله ما رو گفتین استفاده کردم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد