روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

خیلی دیر...

نمیدونم چرا توی زندگیم، به همه چی دیر میرسم. انگار کلن همیشه از حوادث روزگار یه قدم عقب ترم. وقتی شروع به انجام کاری میکنم میبینم اگه اون کارو مدتها قبل انجام داده بودم خیلی بهتر بود و الآن دیگه نمیتونم یه لذت واقعی از انجام اون کار ببرم. خیلی از فکرایی که به سرم میزنه، باید ده سال پیش به سرم میزد نه الآن. انگاری همیشه توی یه دنیایی از بیخبری اسیر بودم و وقتی به خودم میام، میبینم دیر شده. چقدر هم دیر شده. همیشه از اینکه وقت انجام کاری گذشته، حسرت خوردم. تازه میخوام شروع به انجام کارهایی کنم که خیلی وقته زمان مناسبشون گذشته. همیشه همینطور بوده. تاریخ های انقضای حوادث زندگیم، گم شدن.  شاید حتی به دنیا اومدنم هم دیر بوده.
 ولی از یه چیز مطمئنم. اگه به همین منوال ادامه پیدا کنه، مُردنم تنها چیزیه که نه تنها بهش دیر نمیرسم، بلکه خیلی زود بهش میرسم.

نظرات 8 + ارسال نظر
خورشید دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 23:03

دوس ندارم توجیه کنم کاراتو اما بدون شاید عقب افتادن خیلی از ما تو زندگی دلیلش فقط من و تو نیستیم
باید بزاریم رو شرایط جامعه، خونواده و ......
شاید اگه شرایطش میبود خیلی از کارارو انجام میدادیم و حالا حسرتش و نمیخوردیم

بیشترش ولی اینجوری نیست....تنبلی خودمونه...

سراب بیابان چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:18

احساس خوبی در مورد نوشتهات ندارم
اونم با بودن ؛ تو این مرحله از زندگیت

نباید اینطور باشی عزیزم

طوفانی چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 18:36

سلام
چه حس آزار دهنده ایه این حس...خوب میفهمم. منم به نوعی گرفتارشم.....

همه فک کنم گرفتارشن و با گذشت زمان بیشتر هم میشه....

هنگامه چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 22:20

انسان از هر جا و زمان و مکان میتونه شروع کنه

هیچ وقت دیر نیست...هیچ وقت

نمیدونم.....یه مدته خیلی احساس عقب افتادگی از زندگی خودم میکنم...

سروش تنهایی پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:24 http://soroshezendegi.blogsky.com/

آره فقط مرگه که زودتر از اونچه فک می کنیم یغه مونو می گیره

متاسفانه....همینطوره.

توسکا پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 20:58

همیشه خیلی زود دیرمیشه

هر چی سنم میره بالا بیشتر به این حرف میرسم....

چکاوک سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 16:27

فک کنم این بستگی به شرایطی و محلی که توش هستی ام داره !

شاید همین طور باشه....

شیدا شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:15

Wow.این پستتو با تمام وجودم درک کردم .و هیچ جوابی براش ندارم

ممنونم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد