روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

گوش های همیشه شنوا

بیشتر آدما برای شنیدن درد و دلت، ظرفیت محدودی دارن. ظرفیتشون که پر شد، خودت میفهمی که دیگه نباید از مشکلات و دردهات بهشون چیزی بگی. بعضیهاشون خودشون اونقد مشکل دارن که ظرفیت مشکل خودشون رو هم ندارن، بعضیهاشون هم نه اینکه نخوان بشنون. به خاطر اینکه طاقت دیدن درد و رنجهات رو ندارن، نمیخوان گوش شنوایی باشن برای شنیدن درد ها و مشکلاتت.

ولی تعداد معدودی آدم هستن دور و برمون که همیشه برای شنیدن هر درد و دل و مشکلی که برات پیش میاد ظرفیت دارن. همیشه علیرغم یه دنیا مشکلی که خودشون دارن، بی چشم داشت، همیشه آماده شنیدن و کمک کردن هستن. همیشه میتونی حساب کنی روشون. مطمئنی هیچ وقت خسته نمیشن ازت و از شنیدن درد و دلهای تکراریت. مطمئنی اگه یه درد و دلی رو هزار بار بهشون بگی، باز میشنون و کمکت میکنن. از گفتن دردها و مشکلاتت بهشون، احساس عذاب و سختی و ضعف نمیکنی.

این آدما جواهرن. خیلی خیلی ارزشمندن.

نظرات 13 + ارسال نظر
پرنسس سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 http://pranses1368.mihanblog.com/

وبلاگت خبرنامه نداره از آپ شدنش خبردار بشم؟
از امروز یکی از طرفدارای وبلاگت شدم.
لطفا وبلاگت رو توی دایرکتوری سایتم لینک کن
متنظرتم.

مهندس هویج سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 http://havijoo.blogsky.com/

حال اول پستت رو
گاهی وقتا که از خودم مینویسم تو وبم بهم دست میده..

اما امیدوارم همیشه دوستات و اطرافیانت مثل قسمت دوم پستت باشن، چون گاهی خیلیا کنارت باهات خوبن جوری که شاید هیچوقت ندونی اما حسابی دارن به دردهات میخندن.

منم امیدوارم دور و برت پر باشه از آدمای قسمت دوم...
ممنونم از کامنتت

سراب بیابان سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 15:24 http://sarab-biaban.blogsky.com

واقعا ؛ واقعا ؛ جواهرن وارزشمند . این پست تو با تک تک سلولهای بدنم حسش کردم درک می کنم چی می گی ؛ چون من خودم یکی از اون آدمهایی هستم که تو مشکلات باید گوش شنوا داشته باشم و گر نه ..........دوست دارم تو چنین شرایطی اصلا احساس سختی وعذاب وضعف نکنم و راحت .........درسته هر کس مشکلات خودشو داره و یه ظرفیتی ولی و شاید حوصله شنیدن گرفتاری های و مشکلات تو رو نداره ولی وقتی حوصله به خرج بده وگوش کنه حتی اگه نتو نه هیچ کاری بکنه فقط همون گوش دادنش یه دنیا می ارزه وکمک بزرگیه

تو هم از همون جواهرایی عزیزم...
بووووس

هنگامه سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:25 http://hengameharjomand.blogsky.com/

اما هیچ وقت با انسانها درد دل نمیکنم همیشه بعد از نمازم با خدای خودم درد دل میکنم اونم نه ب کسی میگه نه بعد سوء استفاده میکنه نه مسخره نه شاد میشه از غم من نه چیزهای دیگه ب هر کی اعتماد کردم ی حرف کوچیک زدم ی حرف بزرگ بزرگ درست شد نمیشه سرباز خیلی اینطور آدمها کم هستند والابوخودا

خدا هم جای خود.
ولی اون موقعایی که دل آدم گرفته دوست داره با کسی صحبت کنه که جواب آدم رو بده و اون هم صحبت کنه با آدم...

هنگامه سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:27 http://hengameharjomand.blogsky.com/

ایشالا ک دوستای تو خوب و مورد اعتماد باشن آآآآآمین

یا اصلا دردی نداشته باشی ک ب کسی بگی آآآآآمین

دعای دومیت که دعای محالیه.
دعای اولیت دعای خوبیه. مرسی...

سیدعبدالله عابدین مطلق چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 00:24 http://www.razemajnooon.ir

فهمیدن عشق را چه مشکل کردند

ما را ز درون خویش غافل کردند

انگار کسی به فکر ماهی ها نیست

سهراب بیا که آب را گل کردند


سلام دوست خوبم
وبلاگ بسیار نازی داری من چندتا از مطالبت رو خوندم خیلی به دلم نشت اگر با تبادل لینک موافق بودشی بهم بگو لینکت کنم اخه دوست دارم همیشه مطالبت رو بخوانم.
منتظرت هستم زودی بیا
بای

ممنونم.

نون سین ی میم چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:35

سلام داداشی خوبی؟
ببخش ادرس وبت یادم رفته بود الان انقدر ب ذهنم فشار آوردم تا یادم افتاد...
شاد باشی دادا

ممنونم عزیز...
لطف کردی

چکاوک جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:10 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

سلام سرباز
لطف کن اسم وبمو عوض کن آدرس همون قبلیه هستش
ممنونم ...چکاوک...

باشه حتمن عزیزم...

گندم شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 15:17

فکر میکنم هیچ کس توی دنیا نیست که تحملش انقدر ابشه بلاخره همه یه روزی از گوش کردن به غصه هات خسته میشن.....

نه...همه اینجوری نیستن...
حد اقل بذار این تصور رو داشته باشیم...

هنگامه جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:57 http://hengameharjomand.blogsky.com/

خیلی هم محال نیست خیلی ها درد و نمیفهمند مث بچه ها جون قوه ی درکشون پایینه و خیلی های دیگه

بله...

گل بارون جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:53

گاهی فقط،آ دم یه گوش میخوادتاحرف بزنه که سبک بشه بدون اینکه نقدبشه یا نصیحت بشنوه فقط سبک بشه واین حرف زدنه خیلی آ روم میکنه آ دمو

البته همیشه و برای همه اینطور نیست. گاهی آدم واقعن دستهایی رو میخواد که دستشو بگیره...

زیبا شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 http://zibarastegari.blogsky.com

آره واقعا جواهرن

چقدر این آدما باعث دلگرمی ان

خورشید دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:49

پیدا کردی آدرس بده :)

آدرس چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد