روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

just for pleasure

راستی، تا یادم نرفته اینو بگم.

این چند روزه کلی فیلم دیدم. از کمدی بگیر تا جدی تا اکشن و خلاصه همه چی.

توصیه ام اینه که قبل از اینکه یه فبلمی ببینید، برید توی سایت www.imdb.com و نمره فیلم رو ببینید. فیلمایی که نمره شون زیر 6.5 یا هفته ارزش دیدن ندارن. مثل من وقتتون کلی تلف نشه. در ضمن، اگه یه سری پارامترای دیگه مثل میزان فروش اون فیلم رو هم در نظر بگیرید، کلی توی وقتتون صرفه جویی میشه.

فیلم Hearafter هم خوبه. اگه تونستید ببینیدش.

برنامه ام اینه که کلی فیلم ببینم توی ماه پیش رو.

wish me luck

نظرات 9 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:11

فیلمای بد نبینیا...

دونده شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:22

اتفاقا منم به جهت زیر برف کردنِ کله ام، از فیلم تماشا کردن گاهی استفاده میکنم!!!!
توی همون لحظه شاید همه چی خوبه
ولی بعدش که فیلم تموم شد، حس واقعا افتضاحی بهم دست میده

عذاب وجدان از وقت تلف کردن و بر باد دادن عمر ....سرزنش خودم....
!!

وا!!!!! من فیلم نمیبینم که کله ام رو باهاش زیر برف کنم. اتفاقا بر عکس. خیلی موقعا فیلما کمکم کردن تا کله ام رو از زیر برف در بیارم. من به فیلم دیدی فراتر از سرگرمی و وقت تلف کردن دارم یکی از جدا نشدنی ترین بخشهای زندگیم، فیلم دیدنه...

گل بارون شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:32 http://www.golbarooni.blogsky.com

منم خیلی دوست دارم فیلم ببینم مخصوصا آخرشبایی فرداش تعطیلم و میتونم تالنگ ظهر بخوابم ولی نمیدونم چی میشه همیشه وسطای فیلم خوابم میبره ولی قسمت دوم محفئظها تا لنگ ظهر میخوابم

بله. بله. شما که فیلم ببین قهارین

تارا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:59

بعضی از فیلما واقعا وقت تلف کردنه ولی بعضیاش واقعا ارزش دیدن داره.حیف که من نمیتونم فیلم ببینم

چرا نمیتونی فیلم ببینی خب؟ نکنهبیاری؟ نمیتونی فیلم خوب‌گیر بیاری؟

گندم شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:32

من قبلا یک از بهترین تفریحام فیلم دیدن بود
اما مدتی دیگه هیچ میلی بهش ندارم
اتفاقا از این حسمم خیلی بدم میادا دوست دارم فیلم ببینم ولی حوصلم نمیگیره نمیدونم چرا

ممکنه چن تا دلیل داشته باشه. یکی اینکه فکرت خیلی مشغوله و نمیتونی تمرکز کنی. دوم اینکه تنهایی فیلم میبینی و حظ لازم رو نمیبری. سوم اسنکه فیلمای خوبی نمیبینی و حالت گرفته میشه.

تارا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:25

وقت ندارم سرباز جانسال دیگه هم پشت کنکوری ام

آها...
پس داری حسابی درس میخونی....
موفق باشی...

تارا یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:27

میدونی در واقع دارم به حسابی درس خوندن فکر میکنم اونم تو رویاهامهنوز به مرحله ی عمل نرسیده!!!!!!!!

رویا وقتی به درد میخوره که به هدف منجر بشه. امیدوارم به هدفات برسی...

مهندس هویج سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 http://havijoo.blogsky.com


چه خبر شده؟ نکنه میخوای بازیگری ، کارگردانی چیزی بشی این همه فیلم دیدی و میخوای ببینی؟
البت که امیدواریم موفق باشی

بازیگری رو دوس دارم. کلی هم توش پوله...

مهندس هویج چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 http://havijoo.blogsky.com


به منم امضا بده پس

باشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد