روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

آیا تو چنان که می نمایی هستی؟

تو رو خدا خودت باش. آخه فیلم واسه چی؟ واسه کی؟ تو که به هیچی اعتقاد نداری خب مرد باش بگو اعتقاد ندارم افتخار هم میکنم که اعنقاد ندارم. تا مدیر شدی سریع مواضعت عوض شد؟ واقعا پنجاه سال دیگه که روی اون صندلی راحتی بیصاحابت نشستی از یاد آوری این روزا به خودت افتخار میکنی؟ ینی اصلا عذاب وجدان نمیگیری که فیلمی رو بازی کردی که خودت اندازه ارزن هم بهش اعتقاد نداری؟ واقعا الآن خیلی زرنگ و با سیاستی؟
نمیفهمم. واقعا بعضی آدمای دو رو و دغل باز و نون به نرخ روز خور رو نمیفهمم. حیف اسم انسان که بشه روی این آدما گذاشت. به خدا زندگی مگه چقدر طولانیه که بخاطرش  بشه همه کار کرد؟

شیخی به زنی فاحشه گفتا مستی
هر لحظه به دام دگری پــا بستی
گفتا شیخا هر آن چه گویی هستم
آیا تو چنان که می نمایی هستی؟


نظرات 33 + ارسال نظر
هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:27

خیلی خوب جوابش را داده حقش بوده

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:30

من فلیم ماسک را خیلی دوست دارم

جیم کری خوب نقشش را ایفا کرده

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:31

واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می کنند


چون به خلوت می روند خود کار دیگر می کنند


مشگلی دارم ز دانشمند مجلس باز پرس


توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کنند


گوئیا باور نمی دارند روزی داوری


کاین همه قلب و دغل در کار داور می کنند


راست گفته

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:32

اینم بخاطر اینکه عکس بزاری

اینجا عکسهای در خواستی میباشد

[ بدون نام ] یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:33

راستی محتواش از این بیشتر نباشه اون وقت خیلی خفن میشه

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:33

آخ اون یگی نظرم را انگار اسم نزدم

اسم نزنی هم میفهمیممممم

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:09

تو که آپ نکردی پس چرا گفتی آپم

همین آپه دیگه

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:10

من و بگو فک کردم عکس های درخواستی گذاشتی

دیگه عکس نمیذارم

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:11

این همه نظر هنگامه بازم نظر بدم

آره...

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:11

همه اش هم سازنده و این مسولین بی انصاف از مغز متفکر من استفاده نمیگنند

قدرتو نمیدونن دیگه

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:13

باید به همشون تک تک جواب بدی

چون خیلی زحمت کشیدم

فکر کردم

جواب دادم دیگه....
بازم اگه بنویسی هم جواب میدم

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:14

دارم کیف میکنم چقدر هنگامه میترسم یههههویی چشم بخورم

بس دیگه کامنت

لطف کردی...

طلا یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:43

شاید چنین نباشد اما تلاش دارم انچه که هستم را به تصویر بکشم واقعیت را کاش موفق باشم

ممنون که سر زدی عزیز

دونده یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:10

سلام

از آدم های دو رو فوق العاده متنفرم

اینایی که تو مسئله ی دین و ریاست و غیره دوروریی می کنن که خیلی بیچارن! انگار چقدر می خوان زندگی کنن

اونایی هم که در روابط بین فردی شون دو رو هستند عین آفتابپرست هزار رنگ می شن، واقعا بی وجدان و نامردن!

آره....واقعا.

گندم یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 http://atregandom.blogsky.com

متنفرم از ادمایی که همس تو نقشن ادمایی که واسه هرکس یه رنگ میشن،اخرشم صدجا گاف میدنا،حال ادمو بهم میزنن.اینجور موقع هااهنگ نقاب سیاوش قمیشی رو که گوش میدم دلم خنک میشه.تو هم همینکارو کن.

ممنونم. همین کارو میکنم.
عطرت کو گندم؟

یکی از همین مریم ها یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 14:50

حرف دل ما رو زدی. خصوصن تیترت. دوس دارم الان اینو به یه نفره بفرستم. نمیشه

ممنونم.
خب بفرست

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 16:10

سلام عطر گندم خیلی گلی

این سرباز بدرد بخور نی

بیا پیش خودم عزیزم

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 16:10

خوب حال کردی سرباز چقدر ازت تعریف کردم جلوی گندم

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 16:11

اینم جون جواب دادی نوشتم

باشه جایزه ات

مرسی....

گندم یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:47 http://atregandom.blogsky.com

دیگه چه کنیم مخفف شدیم رفت.
میبینم که هنگامه خیلی هواتو داره چقدم ازت تعریف میکنه
-----------------------------------------------
هنگامه جون نگو سربازو خیلی دوست دارما حتی پیش منم زیرابشو بزنی ناراحت میشم

هنگامه به من لطف داره. تو هم لطف داری عزیزم...

آنیتا دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:51

حرف دل خیلی هاست.........

هنگامه سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:27

گندم جان از این حرفها میخواهی بزنی برید توی اتاق خودتون

اینجا خوبیت نداره

عه عه به من بگو که دارم ازت دفاع میکنم

اصن سربازجااااااااااان تو خیلی بیتری از این گندم بیا خودم میرم یه زن خوب میگیرم برات

دروغ میگم باورت نشه گندم خیلی بیتره میخوام خودشو لوس نکنه

گندم از من خیلی بهتره...

هنگامه سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:28

ببخشید اگه شوخی میکنم میخوام روحیه تون خوب بشه

میدونم عزیز. ممنونم که وقت و حوصله میذاری.

زیبا چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:05 http://Zibarastegari.blogsky.com

سلام دوست خوبم عالی نوشتی ...حقیقیت این روزها...

ممنونم عزیز

هنگامه چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:32 http://hengameharjomand.blogsky.com

خوب آپ کن از اون عکسها هم بزار

وبت خیلی قشنگتر میشه هاااااااااااااااااااا

چی بگم والا؟

هنگامه چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:33 http://hengameharjomand.blogsky.com

عطر گندم بیا بگل خودم عسیسم

من خیلی میدوسمت والا بوخودا

گندم چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 19:44 http://atregandom.blogsky.com

مرسی

اوه اوه. چه دل و قلوه ای رد و بدل میشه اینجا

هنگامه شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 14:46

پس چی اگه ما خانومها پشت هم نباشیم و از هم دفاع نکنیم که بیچاره میشیم باید قدر گندم را خیلی بدونی اگه من بودم شوهریم و زود میفروخنم به یه نمیدونم چی....



گندم خیلی دوست داره که اینطوری ازت دفاع کرد

منم خیلی دوسش دارم....

هنگامه شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 14:47

گندم جون قربون اون بغل گرمت برم دختر

دل و قلوه هم بهت میده این سرباز

گندم شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:59 http://atregandom.blogsky.com

یکی به هنگامه جون بگه سوما خان دایی مایی

سوما؟
خان دایی؟

گندم یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:55 http://atregandom.blogsky.com

گیر میدیاااااا،حالا شوما،همون شما خان دای همون دایی جونی چه فرقی میکنه

مهندس هویج یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 http://havijoo.blogsky.com/

هممون این جور آدما رو خیلی زیاد می بینیم اطرافمون.
اما من نیمه پر لیولن رو می بینم که شاید و بهتره بگم خدا کنه کم کم خودش هم یادش بره قبلا چه آدمی بوده و همینی بشه که داره نقشش رو بازی می کنه

سروش تنهایی جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:21 http://soroshetanhaee

آدمهایی که تو یه سیستم هدفدار کار می کنند یاد می گیرن هدف سازمانو حتی اگه قبول ندارن ارجح بدونن این نباید حس بدی بهشون القا کنه

اره خب...اجبار قضیه اش فرق داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد