روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

همراهی

ترک موتورش نشستم و داریم میریم سمت خونه. همینطور که داریم صحبت میکنیم، حرف روزای دبیرستان پیش میاد. بعد از مرور چند تا خاطره میگه: " تا حالا فکر کردی اون روزا دیگه نمیان، دیگه تغییری نمیکنن و تا ابد همینطور تو ذهنمون میمونن؟ چقدر الان یادآوری اون روزا شیرینه ولی همون موقع اصلا متوجه نبودیم." گفتم:" همین امروزم که باهمیم غنیمته، معلوم نیست تا کی ادامه داشته باشه."


از اون روز تقریبا هفت سال میگذره و اون روز رو همیشه با خودم مرور میکنم تا نکنه یه وقت قدر همین روزایی که توش هستیم رو ندونم.


حس داشتن یه دوست خوب قابل جایگزینی با چیز دیگه ای نیست. کاش هر کی داره قدرشو بدونه.


چند وقت پیش تصمیم گرفتیم این وبلاگو با هم داشته باشیم. اون شد سرباز، منم سفیر.

نظرات 4 + ارسال نظر
LB8 چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:30

دوست من این که الان غنیمتیه که فرداارزششو میفهمیم حقیقتیه که بعضیهادم مردن میفهمن بهت تبریک میگم برای کشف زودهنگامش!!!

Friend جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 00:53

میگن دوست خوب سرمایست واقعا همینجوریه به خوب نکته ای اشاره کردی

سرباز جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:43

مرسی رفیق!!!!
خیلی به من لطف داری...

ali b دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 00:46

chakkere 2 tatoonam,
yadame manam kolli khatere daram, fekr konam ba hamoon motor...
ama nemidoonam ba sarbaz khatere daram ya safir :D
miraftim park e seoul baham, miraftim daneshgah e tarbiat modarres thesis search mikardim vase payan nameye man...

ترک سرباز بودی علی آقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد